OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 36791 užívateľov | ||
Zobrazení: 12902 |
Návod, ako donútiť jedného z tvojich bojovníkov, aby chodil ďalej než mu dovoľujú jeho "action points" (ako 80 a podobne): Sleduj ako klesajú bojovníkove "action points". Keď hodnota klesne pod hranicu, ktorá je obvykle potrebná pre výstrel (ale nie na nulu), klikni pravým tlačítkom myši na jeho obrázok, pre rozhliadanie a získanie troch tlačítok. Klikni na tlačítko "reserve points" (myslím, že je tam až po prevedení mtohto malého cheatíku). Potom klikni pravým tlačítkom myši znovu na obrázok, pre otočenie zpäť. Bojovník bude pokračovať v chôdzi (ako obvykle), ale pôjde celou cestou, kam budeš chcieť - samozrejme že bez vplivu na "action points". Pomerne dobrá cesta, ako sa dostať z dosahu snipera (záškodníka)... ---------- Hexaedituj svoju uloženú pozíciu a nájdi hrdinove meno. Dôležité sú nasledujúce dva riadky: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ?? ?? ?? ?? 00 00 00 00 00 00 00 12 00 01 08 00 00 00 00 00 01 XX XX 00 00 00 00 00 64 YY ZZ AA BB CC DD EE FF 00 ?? ?? ?? ?? - meno hrdinu XX XX - zdravie, zmeň na ľubovoľnú hodnotu ------------------------------------------------ YY - pohyblivosť ZZ - obratnosť AA - múdrosť BB - lieky CC - výbušnina DD - mechanika EE - presnosť FF - skúsenosti Všetky zmeň na 63. ---------- Návod na výrobu "Molotovho koktejlu" (dejepisci určite vedia o čo ide): Daj dokopy pohár (glass jar), palivo (gas can), naftu (petroleum) a handru (rug). Zamiešať a koktejl môžeš podávať :-)))))
| Cheaty | Programy | Pojmy | Definície | Stručné rady | HEXaeditácia |
© 99-2022 ABCgames.sk |