HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21176
5455
5063
1438
1600
7336
6040
12920
1687

Online 19022 užívateľov

Návody > Agent Hlína (Clay Agent)


Zobrazení:17241
Autor návodu:Marek Lengyel

1. Příkop

Zobrať pravítko a klbko niti. Zoberieme klbko niti a ukážeme na agenta. Potom zoberieme nit a priviažeme klietku na konár. 3 kamene hodíme do klietky, prázdnu cievku z nite položíme na zem pred klietku a na cievku dáme pravítko. Postavíme sa na pravítko a ukážeme na stred nite aby ju odviazal.


2. Ostnatý drát

Zoberieme zelený list zo stromu, ukážeme ním na agenta aby ho naslinil a list položíme na kostru (asi ryby). Prilepenú muchu zoberieme, dáme ju pavúkovi a odídeme po sieti.


3. Mínové pole

Kameň hodíme do hodiniek, najprv zoberieme sklíčko, a na druhýkrát zoberieme pružinku. Sklíčkom odrežeme konár na najväčšom strome, pružinu dáme na odrezaný konár a týmto nástrojom ukážeme na lebku na značke.


4. Obranný val

Odsunieme dosku, vyjde na ňu agent, klikneme na neho a vytiahne reťaz. Zoberieme reťaz a klikneme na elektrické vedenie nad ním.


5. Stráž

Otvoríme dvierka a z modrej a zelenej tuhy zoberieme hroty. Jedným hrotom pichneme do modrého a druhým do oranžového drôtu v krabičke. Zoberieme schod a ideme von za sudom.


6. Tajné dveře

Pozbierame a urobíme schody k stredným dverám a ideme dnu.


7. Bludiště

Pokračujeme po fialovej ceste a v druhom okne bludiska ideme celkom k žltej stene a pokračujeme doprava. V treťom, štvrtom a piatom okne pokračujeme stále rovno až zoberieme prvý kľúč a vrátime sa naspäť. Vydáme sa po bielej ceste a zoberieme druhý kľúč. Vrátime sa a pri modrom znaku na stene prejdeme na hnedú cestu najbližšie k nám, doprava a na zámok použijeme obidve kľúče.


8. Zlomený žebřík

Zoberieme lano. Rebrík oprieme o dvere so srdcom a z rebríka zoberiem jednu latku. Lano použijeme na latku a hodíme to na zábradlie v pravo hore a ideme preč.


9. Věž

Vytiahneme latku s lanom a zlomíme ju na hlave. Jednu polovicu dámu k zábradliu v pravo a druhú do medzery v podlahe (v dolnej časti obrazovky). Z nádoby zoberieme guľu, vystrelíme ju s pružinou a ideme preč cez otvorené dvere.


10. Podzemní kryt

Vyskákame slovo HELP a skočíme na enter.


11. Tajné dveře

Pozbierame a urobíme schody k pravým dverám a ideme dnu.


12. Pancéřová místnost

Zoberieme krabičku, otvoríme ju a sponky napicháme do steny pod kolečkom na dvierkach. Otvoríme dvierka, zoberieme drôt zo zeme, hodíme ho do trezoru, vytiahneme pištoľ a ideme preč.


13. Bitka

Zoberieme pištoľ a vystrieľame ich.


14. Velitelství

Zoberieme ukazovátko, zatiahneme páku a ukážeme rakety...


15. Atomovka

Zoberieme baterku a klikneme s ňou na agenta aby ju trocha požul. Otočíme ovládací panel (diaľkové s nápisom eject) za spodnú okrúhlu časť, zoberieme kryt a vložíme baterku. Otočíme ovládací panel naspäť a stlačíme eject. Kryt z panela položíme na drôty z atomovky a je to...


16. Tajné dveře

Pozbierame a urobíme schody k ľavým dverám a ideme dnu.


17. Kód zámku

Ideme hneď doprava po šípke do strážnice.


18. Strážnice

Zoberieme leták z nástenky a klikneme aj na druhý aby sme sa zasmiali. Klikneme na zásuvku na stene aby sme vytiahli drôt. Zoberieme leták a agent z neho urobí amplión na ktorý bude hlásiť vtipy. Po troch hláškach vypadne strážnikovi kôň zo šachu. Zoberieme ho a ideme preč doľava.


19. Kód zámku

Figúrku koňa pichneme do číselníka a vyťukáme s ním čísla v tvare akom sa pohybuje kôň po šachovnici - do písmena L. Zadaním čísla 18349276 sa dostaneme cez ľavé dvere rovno do basy a k psovi (20.), a zadaním čísla 16729438 sa dostaneme cez pravé dvere k pasovému dopravníku (26.), ale aj tak musíme prejsť všetko.


20. Vězení a 24. Dvůr

Zoberieme misku, piesok dáme do misky a ideme cez dvere k psovi. Misku s pieskom hodíme na vtáka, znova zoberieme plechovú misku a ideme naspäť po piesok. Naberieme piesok a vrátime sa k psovi. Misku s pieskom mu vymeníme a s jeho utekáme preč. Zoberieme hlinenú misku a hodíme ju o stenu vpravo nad posteľou. Črepinu zoberieme, otvoríme ňou dvierka na stene pri dverách a potiahneme za červenú páčku.


21. Sprcha

Klikáme na modrú značku až na doraz (ukazovateľ klesne celkom dole) a potom 3x na červenú (ukazovateľ bude pri ryske). Klikneme na vodu v sprche a umývame sa.


22. Výslech

Šerifovi urobíme nervy až buchne rukou do stola a tá mu ostane tam (klikáme na vojaka ktorý salutuje a na ruku s dvomi roztiahnutými prstami - hypís). Keď bude jeho ruka v stole zazvoníme na zvonček pri dverách.


23. Vazba

Z okna zoberieme strednú vodorovnú tyčku a klikneme ňou na dvere. S ohnutým pajsrom-otvarákom 2x klikneme na vrchnák fľaše a po otvorení na fľašu.


24. První pomoc

Z lekárničky vyberieme fľaštičku a klikneme s ňou na vodu z vodovodu. Klikneme v ľavo na rúru zo steny, porežeme sa a ideme s tým k sestričke po obväz. Obväz si dáme na hlavu a ideme preč.


25. Ventilace

Zoberieme vedro a klikneme s ním na pravý rebrík aby sa vyliala farba (mlieko?). Klikneme na mačku-tigra a ideme preč po jej stopách.


26. Pásový dopravník

Pozbierame 8 súčiastky, nesmie žiadna spadnúť a ideme dole do diery.


27. Řídicí sekce

Zoberieme ceruzu, strčíme ju 2x do strúhatka na stene a podoprieme ňou kameru na strope. Zoberieme jednu súčiastku a skočíme s ňou na dopravník.


28. Skladiště

Striedavo chodíme po svetlej a tmavej podlahe až sa dostaneme vpravo k druhému panákovi a skočíme na políčko kde stojí on. Po veľkej bitka zoberieme kartu, strčíme ju do dverí a sme v ...


29. Řídící panel

Z kraja dosky na zemi zoberieme obidve pripináčky, dáme ich do stredu dosky a stlačíme červené tlačidlo. Klikneme na ženu, zoberieme jej kľúč a strčíme ho do zámku na paneli. Stlačíme zelené tlačidlo a ideme cez dvere preč.


30. Čerpací stanice

Na paneli stlačíme tlačidlo a páčkami nastavíme farbu dolného valca akou svieti horný valec. Páčky sú červená, zelená a modrá ako farby v počítači RGB. Farby sa v hre menia treba skúšať.


31. Startovací základna kosmické lodi

Celkom sprava z modulu zoberieme čierno-žlté kolečko (sirénu), otvoríme strenú raketu a kolečko dáme na blikajúcu žiarovku. Zaklopeme na dvere celkom v ľavo a po vyprázdnení objektu ideme dnu.


32. Skladiště 2

Treba len skúšať, štvorčeky napravo a trojuholníky naľavo.

To je všetko. Po The End videu sa hra vypne.
(Ja som to prešiel takto)




Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
1592 hlasov

100
60
20

80
40
0
55
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |