HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21163
5455
5063
1438
1600
7336
6033
12908
1687

Online 41182 užívateľov

Návody > Sam & Max: The Devil's Playhouse: They Stole Max's Brain!


Zobrazení:10276
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Akt 1

Pokračujte v kotolni vášho domu, kde ste skončili v prvej epizóde a kde ste strávili celý čas druhej epizódy. Niekto ukradol Maxov mozog. Sam je rozčúlený a vrhne sa vypočúvať Jebediaha a Obediaha, krtoľudí strážiacich kotolňu. Snaží sa spomenúť si, čo mu Flint Paper hovoril o vypočúvaní. Skúste prerušiť ich reči otázkou, alebo hrozbou. Krtiak začne hovoriť, tak ho posúrte.
Potom dostanete druhú radu od Flinta. Vhodné načasovanie je dôležité. Keď prerušíte vypočúvaných v rôznych fázach ich odpovedí, dostanete rozličné odpovede. Keď začnú vravieť, že si nič nepamätajú, obviňte ich z klamstva. Obediah prizná, že prišiel skôr a videl, ako Maxovi ukradol mozog vesmírny goriliak, no nič nespravil, lebo sa bál. Tu dostanete tretiu radu od Flinta. Treba získať viac výpovedí od rôznych svedkov a informácia od jedného vás môže pri správnom načasovaní posunúť ďalej u druhého.
Teraz budete chvíľu jazdiť, hľadať podozrivých a vypočúvať ich. Môžete byť „noirový“ a deprimovať ich, vyhrážať sa im (threaten), súriť ich ďalej (Tell me more) a pýtať sa na konkrétne veci a všetko v pravý čas pri ich výpovediach.

Sam sa vydá do ulíc a ako prvého podozrivého nájde goriliaka zo Skun-ka´peho armády. Ten tvrdí, že sa zmenil a teraz tu robí reklamu pre obchod. Nechajte ho hovoriť, až kým povie, že by ste sa mali skôr popýtať krysy. Vtedy sa ho spýtajte, že akej krysy a povie, kde nájdete Frankieho.

Krysiak Frankie sa vám čoskoro dostane do hrsti a rovno vám vyklopí, že stretol nejakého turistu, ktorému pomáhal s cestou. Hneď sa ho spýtajte, kam ho poslal a keď to povie, tak automaticky odchádzate za turistom.

Od turistu sa veľa nedozviete, len že hľadal cestu k múzeu a poradil mu Frankie a potom ho okradli a nič mu nezostalo. Tu zatiaľ viac nepotrebujete, tak si zvoľte možnosť odísť a teraz si môžete zvoliť ku komu z troch podozrivých pôjdete. Choďte naspäť za Frankiem.
Viete, že turistu poslal zle, tak len čo začne o turistovi hovoriť, obviňte ho z klamstva. Frankie začne vzdorovať, tak sa mu vyhrážajte. Povie, že ho poslal zlým smerom a vtedy sa tam strhol boj. S turistom a ďalšou gorilou sa ukryli a on ich okradol. Vtedy žiadajte nech vám povie viac o tej druhej gorile a zistíte, že to bol ten goriliak, ktorého ste stretli pred obchodom. Potom Frankie dodá, že turista získal istý suvenír, tak opäť žiadajte, nech vám povie viac a nevie, čo to je, ale niečo si vzal so sebou. Takže aj ten klamal, že mu nič nezostalo potom, čo ho okradli.

Vráťte sa za turistom. Opäť si vypočujte jeho príbeh a keď zopakuje, že ho okradli a že mu nič nezostalo, tak ho obviňte z klamstva. Prizná sa, že si vzal malý suvenír a dá vám ho. Je to vizitka „Doktor Norrington“. Skúsite ju použiť na skenerku Carol u vašich priateľov z C.O.P.S., no potrebujú pre dedukciu dve stopy.

Vráťte sa za goriliakom a keď zopakuje, že generála nevidel odkedy ste ho uväznili v Trestaneckej Zóne, tak ho obviňte z klamstva. Prizná, že ho videl s niekým bojovať. Potom dodá, že po boji našiel nejakú vec. Žiadajte, nech vám o tom povie viac. Je to plastika, jedna z hračiek moci. Požiadate o ňu, no odmietne vám ju dať. Povie, že ju odovzdá generálovi, aby ho prijal naspäť do svojej armády. Tak zvoľte „noirovskú“ možnosť depresívnych slov a dostanete ho tým. Sadne si zronený a vy získate plastiku.
Z dvoch stôp vám stroje vo vašom aute, v rámci ich projektu Crime-Tron, zistia, že stopy vedú do Zväčša Prírodopisného Múzea.


Akt 2

Prichádzate do múzea. Vybehnite hore schodmi a vojdite do planetária. Tam uvidíte, ako proti sebe bojujú generál Skun-Ka´pe a Papierwaite, no keď vás zbadajú, tak sa dohodnú na spolupráci a pustia sa do vás. Sam utečie.
Teraz sa ako Maxov mozog môžete pozhovárať s generálom (zistíte, že mu vadí, ako sa Papierwaiteovi muži pletú s jeho a ako si potrpí na svoj gobelín Yog Soggotha) a aj s Papierwaiteom, od ktorého zistíte podobné informácie.

Prepnite sa opäť na Sama. Vybehnite po schodoch naľavo a vojdite do egyptskej časti výstavy. Pri vstupe je urna s faraónovým mozgom, ktorý si vezmite. Vráťte sa dole v hlavnej časti k Maxovmu telu a stretnete Sala (šváb, ktorý pracoval predtým ako kuchár v Stinkyho reštaurácii), nočného strážcu, ktorý vás varuje, že ak sa o Maxa nepostaráte, tak ho spopolní, keďže sa nehýbe a je tým pádom odpadom. Vložte do Maxovho tela faraónov mozog a telo ožije. Keď mu sľúbite telo generála, tak je ochotný vám pomôcť v záchrane Maxovho mozgu. Faraón je rovnako nadaný psychickými silami, ako Max.

Choďte napravo do dolného rohu múzea. Tam si môžete vziať zo sprievodcovského panela audiosprievodcu po múzeu a môžete si vypočuť jednotlivé časti. Tiež si prezrite telefón na stene, aby faraón zistil, ako funguje teleportačný telefón v jeho (Maxovom) inventári. Vybehnite k dverám nad schodmi napravo od planetária a tam si všimnite obrázok vzducholode Hindenburg. Použite na ňu ako faraón / Max plastiku a zmení sa na ňu. Prepnite sa znova na faraóna a môžete smerovať svoj let po miestnosti. Nasmerujte sa ku gobelínu Yog-Soggotha (visí nad mečom v oku, povyše nástenného telefónu). Keď tam budete, prepnite sa opäť na Sama a ako Sam použite svoju zbraň a streľte do faraóna / vzducholode. Následný výbuch gobelín zničí. Všimne si to Papierwaite a obviní z toho generála. Opäť ste v Maxovom mozgu, no nič tu teraz robiť netreba, tak sa prepnite späť na Sama.

Opäť sa prepnite na faraóna a teleportujte sa do Papierwaiteovej kancelárie. Tam zistíte, že Anton pracuje pre Norringtona. Keď odíde z kancelárie, prezrite si mapu na stole. Prepnite sa na faraóna a použite na ňu plastiku, ale ešte sa nemeňte na mesto. Teleportujte sa najprv naspäť dole do múzea a potom sa zmeňte na maketu mesta. Choďte za Salom a použite na neho sluchátko zo sprievodcu a automaticky ho vymeníte za to jeho, cez ktoré poslúcha príkazy Papierwaitea. Potom choďte k východu a oslovte tam gorilu strážiacu dvere. Tá začne strieľať po faraónovi v podobe makety mesta. Potom vytiahnite ovládač sprievodcu a Sal bude počuť Papierwaiteov hlas v sluchátkach. Stlačte na ovládači najprv číslo 4, aby sa presunul ku gorile a faraónovi a potom stlačte 9. Na ten príkaz bodne Sal gorilu do očí. Tú to samozrejme naštve a začne ho mlátiť. Vtedy sa objaví Papierwaite a uvidí, ako jeho človeka mláti generálov človek (teda švába mláti gorila).

Týmto ste rozhádali spojencov, keďže mlátenie jeho zamestnancov a spálenie gobelínu naštvalo Papierwaitea a ten sa dá opäť do boja s generálom. Vtedy využijete šancu a ukradnete nádobu s Maxovým mozgom. No šancu tiež využije faraón Sammun-Mak a ovládne diabolskú hračkársku skrinku. Svojej vôli podriadi generála, Antona a ako o chvíľu uvidíte aj ostatných, vrátane Sama, Paper Flinta, Stinkyho, Stinkyny a C.O.P.S. a zmení celý svet okolo na svoju ríšu.


Akt 3

Zájdite k svojmu autu Desoto a Maxovi sa ozve doktor Norrington a informuje ho, aby hľadal rebelov, ktorých rozpozná podľa špeciálneho gesta. Teraz v podstate ovládate Sama, ale inštruujete ho prostredníctvom Maxa, ktorý jediný nie je zasiahnutý Sammun-Makovou zmenou. Môžete si pohovoriť s ostatnými obyvateľmi Sammun-Makovej ríše a poobzerať si zmeny. Keď ste pripravený, choďte do kanála pred Stinkynho reštauráciou. Tam narazíte na krtoľudí. Pozdravte ich uctením faraóna, zasalutujte a rozpoznáte u nich gesto rebelov. Ako Max sa s nimi pozhovárajte a vrátia vám vaše psychické hračky a tiež dostanete vyrezávač mozgov (ktorý ste v minulom akte mohli vidieť v egyptskej sekcii múzea). Vráťte sa naspäť hore na ulicu. Pri Stinkyho reštaurácii je tabuľa, na ktorej je obrázok kreditnej karty. Použite na ňu plastiku, aby ste získali jej odtlačok.

Zájdite do múzea vaším autom Desotom. Uvidíte, že z múzea si spravil Sammun-Mak svoje hlavné sídlo. Napravo, ak sa pokúsite vojsť do osobného priestoru faraóna, zistíte, že tam smú len jeho najvernejší a ak sa takým chcete stať, musíte mať tri odznaky vernosti. Vnútri zmeňte Maxa na kreditnú kartu a choďte naľavo. Tam si prezrite misu corndogov a Max ju zničí. To naštve faraóna a nariadi zničiť všetky kreditné karty. Teraz sa vráťte do auta a presuňte sa do ulice, kde je krysiak Frankie.

Krysy tu uzatvárajú stávky, akým ťahom generál Skun-Ka´pe dorazí svojho protivníka (nevsádza sa na víťaza, keďže generál nikdy neprehráva). Vy musíte vyhrať. Generál má šesť konečných ťahov.
Simian Sucker Punch, Simian Scissor Kick, Gorilla Girly Slap, Gorilla Thigh Squeeze, Space Ape Kidney Punch a Great Ape Leg Sweep.
Použite kuker budúcnosti na krysy. Nezistíte síce presne aký chvat použil, ale napovedia vám. Prvá krysa povie, čo mal radšej použiť ruky (punch, slap), alebo nohy (sweep, kick, Squeeze) a tak viete, že použil to, to druhé. Druhá krysa povie aký druh chvatu nepoužil (Ape, Gorilla, Simian, takže zostávajú zvyšné dva). Tretia krysa povie čo tomu chýbalo (povie konkrétny názov chvatu), takže vylúči jeden z možných dvoch. Je to prosté, či už použil nohy či ruky, tak zostávajú tri možné chvaty (Simian, Ape, Gorilla). Jeden z týchto troch vylúči druhá krysa, keď povie, ktorý z týchto troch to nebol (Simian, Ape, alebo Gorilla) a posledná povie presný názov ťahu (z posledných dvoch, ktoré vám zostávajú ako možnosti), ktorý to nebol, tak vám zostane len jediná možnosť.
Keď chcete uzavrieť stávku, tak Frankie vytiahne kreditnú kartu. No keďže ste ich znechutili faraónovi a ten vydal nariadenie na ich zničenie, zvyšné krysy mu ju zničia. Nemá teraz čo vsadiť, tak mu zostáva len jeho odznak- Odznak Inkvizície. Stavte, vyhrajte a máte prvý odznak.

Než odídete od Frankieho, tak použite plastiku na obrázok toasteru na obchode. Vráťte sa naspäť do múzea. Tam choďte najprv doľava, zmeňte Maxa na toaster a zničte opäť Corn dogy a faraón nakáže zničenie všetkých toasterov. Potom choďte napravo a použite ovládací panel planetária a stlačte tlačidlo Toaster. Keď faraón uvidí súhvezdie toasteru, vyhlási toastery za jeho najobľúbenejšie veci. Vráťte sa do auta a choďte do Krypty darov. Sem sa nosia dary obľúbených vecí faraóna a kryptu stráži šváb Sal. Zmeňte Maxa na toaster podľa obrázku z obchodu pri Frankiem a všimnite si, že Sal má Odznak Oddanosti (odhalil kacíra, ktorý sa nepoklonil dostatočne rýchlo). Povedzte, že máte dar a darujte Toaster (keby ste predtým nenechali zničiť všetky toastery, Sal by vám povedal, že ich majú tak veľa, že už ďalšie nepotrebujú, takto je však váš dar jedinečný, keďže ostatné toastery sú zničené). Za odmenu vám veľkovezír Papierwaite daruje odznak Najskvelejšieho Desiatku.

Než odídete, naľavo od Sala je skrinka s novinami a na fotke je búrka. Odtlačte si obrázok do plastiky. Vráťte sa na vašu ulicu a zmeňte Maxa na búrkový oblak. Potom oslovte deda Stinkyho a zvoľte možnosť pokľaknúť. Všetci pokľaknete na slávu Sammun-Maka, okrem Stinkyho, ktorému v tom zabránia jeho staré kolená, ktoré reagujú na búrku v podobe Maxa / mraku. Tým ste odhalili kacíra a dostanete Odznak Oddanosti.

Vráťte sa do múzea a choďte napravo až na koniec. Teraz už ste vpustený do privilegovanej časti, keďže máte všetky tri odznaky. Zájdite k faraónovi a použite na neho vyrezávač mozgov.


Akt 4

Nevyšlo to tak, ako ste dúfali a Sam skončil v aréne s generálom. Najprv sa prepnite na Maxa a použite na generála kuker budúcnosti. Potom sa mu ako Sam vysmievajte (taunt). Najprv si robte srandu z jeho veku (age taunt), čo ho naštve a pri rozmachu poškodí zariadenie planetária a to zaujme pozornosť faraóna. Potom si robte srandu z jeho boja s krtoľudmi (mole man taunt). To naštve krtov, ale faraón s nimi nič nespraví, keďže je zaujatý. Potom sa mu posmievajte z toho, ako s ním vybabral Papierwaite (getting dumped taunt). Anton ho v zlosti oslepí a krti ho zachytia. Vy už len zvoľte útok a potom ho dorazte.

Teraz sa vám postaví samotný faraón Sammun-Mak. Keďže je Sam pod účinkami zmenenej reality, tak ho nedokáže napadnúť, ani sa mu posmievať. Prepnite sa na Maxa. Prikážte Samovi pokľaknúť a potom mu prikážte salutovať. Takýmto trikom sa zbavíte faraóna.
Svet sa vracia do pôvodnej reality a Maxov mozog sa vracia do jeho tela. Než sa však môžete tešiť z porazenia generála, faraóna a získania diabolskej hračkárskej skrinky, napadne vás skupina nahých Samov.

Súvisiace hry Sam & Max: The Devil's Playhouse - Remastered
Sam & Max: Beyond Time and Space - Remastered
Sam & Max: Save the World - Remastered
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The City That Dares Not Sleep
Sam & Max: The Devil's Playhouse: Beyond the Alley of the Dolls
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Tomb of Sammun-Mak
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Penal Zone
Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
Sam & Max Episode 204: Chariots of the Dogs
Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Sam & Max Episode 202: Moai Better Blues
Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon
Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
Sam & Max Episode 3: The Mole, the Mob and the Meatball
Sam & Max Episode 2: Situation: Comedy
Sam & Max Episode 1: Culture Shock
Sam & Max: Hit The Road
Sam & Max: Freelance Police



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
223 hlasov

100
60
20

80
40
0
50
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |